mandag den 14. november 2016

Célines gule jakke fra Prefall


Selvom jeg mest skriver om og viser billeder fra aw16-kollektionerne lige nu, skal vi lige tilbage til Célines pre-fall 2016 kollektion, da jeg ikke synes, at vi skal undvære denne gule jakke på bloggen. Den er nemlig supersmuk og passer godt ind i de trends, som efterårsmoden ellers har budt på. Den gule jakke minder lidt om Maxmaras jakke. Hvis jeg ikke fik at vide, hvem designeren var på forhånd, ville jeg godt kunne se den som en Acne-jakke, da Acne førhen har lavet lignende ting og i samme farver. 
Det var en meget smuk og brugbar kollektion, som Phoebe Philo har designet for Céline Pre-fall. Mere brugbar i mine øjne end efterårskollektionen, men de to kollektioner passer godt sammen, og man ville kunne mixe og matche en masse. God inspiration også til alle os, der ikke har råd til Céline, men godt kan lide stilen. Nederst i indlægger ser i jakken i mørkegrøn. Den er også meget smuk.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET









Mørkegrøn version






Ingen kommentarer:

Send en kommentar