tirsdag den 22. september 2015

Backstage shots from London Fashion Week s/s 2016


^Burberry

Så har jeg samlet backstagebilleder fra Londons modeuge. Den er som regel mere quirky og farverig end de andre modeuger. Man finder mange talenter i London, og man finder ret meget sjov mode. Burberry er nok det største show i London. Jeg holder derudover ekstra meget øje med j.w. anderson og Simone Rocha i øjeblikket. Christopher Kane er også absolut one-to-watch.
Erdem er Londons svar på Valentino, mens Mary Katrantzou er en mønster maniac. Gareth Pugh og Giles står for dramaet. Pringle og Preen viser også altid gode kollektioner.. Jeg har vist fået de vigtigste mærker med herunder, men der er et par shows, som jeg tilføjer, hvis jeg falder over backstagebilleder. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

^Christopher Kane

^Simone Rocha

^j.w. anderson


^Versus Versace

^Erdem

^Mary Kantrantzou

^Giles

^Preen

^Jonathan Saunders

^Tophop Unique

^Paul Smith

^Daks

^Peter Pilotto

^Pringle

^ Gareth Pugh

^Temperley

^Issa

^Antonio Berardi

^Julien Macdonald

^House of Holland

^Holly Fulton

^Sibling

Ingen kommentarer:

Send en kommentar