søndag den 14. september 2014

Stella McCartney dekonstruerede striklooks ss15


Jeg sover og sover denne weekend. At begynde at læse igen samt pendle til Odense er hårdt, og når man så vælger at drikke en smule for meget (meget for meget!) i fredags, så kan I selv regne ud, hvor meget, jeg har fået ud af resten af weekend... Har fået læst en smule, men slet ikke nok til at tage noget af byrden i den kommende uge, så jeg også kan få slappet af imellem timer og transport...

Nå, anyways, hvis der er én tendens denne sæson, som overskygger de andre, så er det strik, strik og strik i lange baner, og jeg er helt solgt, hvor jeg elsker bløde og praktiske og om vinteren varme ting. Stella McCartney er blandt vinderne, når det gælder cool og rare striklooks. Hendes dekonstruerede strikbluser og kjoler er iøjnefaldende, men ikke for besværlige. Jeg tror, at strikdimsen med knude over skulderen i øvrigt er en taske.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET  




























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar