onsdag den 17. september 2014

Fake fregner hos Preen - so pretty


Jeg er, indrømmet, helt vild med fregner, men jeg har selvfølgelig ikke selv nogen. I mit næste liv vil jeg meget gerne have masser af krøller, masser af fregner og ører, der flyver en smule:)

Fregnerne ser nu ud til at være lette nok at få, for på backstagebilleder kan man se, at makeupartisterne bruger brune khols m.m. og dutter "fregner" rundt i hele ansigtet. Og jep, det er i hele ansigtet og ikke bare omkring næsen hos Preen. I love it. 


2 kommentarer:

  1. Ved du godt, at Topshop pt sælger en blyant, særligt til at tegne fregner med?
    http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?searchTerm=freckle&storeId=12556&productId=16100217&urlRequestType=Base&categoryId=&langId=-1&productIdentifier=product&catalogId=33057

    Så du er ikke alene om at kunne lide look'et ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon den kan noget særligt? Eller mon det bare er en brun øjeblyant? ... Jeg er dog svært tiltrukket af den. Bare ordet freckle gør mig glad:)

      Slet