onsdag den 14. maj 2014

Cool partisaner-mønstrede transparente bukser fra Chanel Dubai Cruise Collection 2015


Chanel viste sin Cruise-kollektion for 2015 i Dubai i går, og der var mange fine og sjove detaljer i kollektionen. Det var både umiskendelig Chanel by Karl Lagerfeld samtidig med at kollektionen var fyldt med klichéer om "Arabien" ligesom de foregående Cruise og prefall-kollektioner har været fyldt med klichéer omkring henholdsvis Dallas og Skotland...  Jeg kan nu godt lide disse geografisk/kultur-tematiske kollektioner, så ingen klager herfra. Klichéer eller ej.
 Jeg følte mig straks draget af disse semi-løse transparente leggins-bukser med partisanermønster. De kræver en nederdel eller kjole udover ligesom med leggins. Jeg synes, at de er ret cool og fine. Af de to modeller vist her kan jeg bedste lide den øverst version, som ikke er helt så vide nederst som dem på andet billede. Jeg kan heller ikke gennemskue på baggrund af billede to, om det er bukser eller en heldragt? Modellen har i hvert fald også transparente partisanerærmer. Jeg håber lidt, at det er todelt, for ellers bliver jeg alt for fokuseret på "tisseproblemet" (mit evige buksedragts-issue).
Skoene er jeg i øvrigt også ret vilde med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar